Es presenta la publicació 'Mapping and Critical Synthesis of Current State-of-the-Art on Community Engagement in Higher Education '
El projecte ‘Towards a European Framework for Community Engagement in Higher Education (TEFCE)’, emmarcat en l’Erasmus+ Forward Looking Cooperation Projects i liderat per l’Institute for the Development of Education (Croàcia) i el Technische Universität Dresden (Alemanya) i en el què col·labora l’ACUP, presenta la seva primera publicació Mapping and Critical Synthesis of Current State-of-the-Art on Community Engagement in Higher Education (2018). És el resultat de 10 mesos de treball i discussions entre els membres de l’equip d’experts i els seus autors són Paul Benneworth (CHEPS), Bojana Ćulum (UNIRI), Thomas Farnell (IDE), Frans Kaiser (CHEPS), Marco Seeber (UGENT), Ninoslav Šćukanec (IDE), Hans Vossensteyn & Don Westerheijden (CHEPS).
El document proporciona la base del projecte TEFCE mitjançant la definició del concepte de compromís comunitari en l’educació superior i el mapatge d’iniciatives internacionals que han intentat desenvolupar marcs per controlar / mesurar el compromís de la comunitat. La publicació identifica les necessitats, els buits i les oportunitats d'un marc europeu per a la participació comunitària en l'educació superior. Per tant, proporciona la base per desenvolupar una “caixa d’eines de TEFCE” per a la participació de la comunitat, que actualment està en curs i que es presentarà i debatrà amb tot el consorci de TEFCE a la propera reunió del projecte a Barcelona que tindrà lloc els propers dies 17 i 18 de gener.